Olemme mukana ”Onhan siinä Avainlippu-kampanjassa” eristyslasi tuotteillamme. Kampanja on Suomalaisen työn liiton ja Avainlippu-yritysten toteuttama.

 

Lähdimme mukaan kampanjaan, koska haluamme tuoda esille suomalaista työtä, osaamista ja laatua. Tämän kampanjan myötä haluamme myös muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla. Olemme paikallisesti yksi suurimmista työllistäjistä ja haluamme olla sitä jatkossakin. Varsinkin tällaisena aikana valitsemalla kotimaisia tuotteita ja palveluja turvaamme työpaikkojen säilyvyyden ja kotimaisen tuotannon jatkossakin.

Vastuullisena toimijana pyrimme mahdollisuuksien mukaan suosimaan paikallisia toimijoita sekä ottamaan huomioon ympäristöasiat toiminnassamme. Lasi itsessään on lähes 100 % kierrätettävissä oleva materiaali. Kierrätetystä lasista valmistetaan muun muassa uutta pakkaus- ja tasolasia sekä vaahtolasimursketta. Myös pakkausmateriaalimme ovat kierrätettäviä ja puu- sekä metallipukit uudelleen käytettävissä.

Seloylla pyritään myös panostamaan niin henkilöstön kuin toiminta- ja palvelumallien kehittämiseen. Suomalainen lasiosaaminen on huipputasolla ja omalta osaltamme haluamme viedä tietoutta koko rakennusalalle.

”Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla” Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #Avainlippu #OnhansiinäAvainlippu

 

Seloy eristyslaseille on myönnetty suomalaisesta työstä kertova yhteisömerkki – Avainlippu tunnuksen on myöntänyt Suomalaisen Työn Liitto osoituksena Suomessa tehdystä työssä, vastuullisuudesta sekä suomalaisesta osaamisesta. Avainlippu voidaan myöntää palveluille tai tuotteille, joiden kotimaisuusaste on vähintään 50 %. Suomalaisen tuotteen ostajana teet hyvän valinnan, josta on hyötyä sekä sinulle, että koko Suomelle.